Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: Mami si bebe - produse naturiste pentru mamici si copii lor lor
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Buna ziua ,
Mi s-a recomandat de la un magazin naturist siropul cu fructoza ]Mami si bebe Biosept produs de Fares pentru fetita mea de 3 ani si 5 luni care este racita . Deoarece produsul din cate am inteles este parte a unei game recent lansate pe piata as dori sa cunosc si alte pareri legate de el .
A mai fost incercat pentru copii lor si de alte mamici ?
A dat rezultate in tratarea racelii in cazul copiilor de 3 – 4 ani ?
Multumesc
Buna ziua, Adriana!
Personal nu sunt adepta medicinii naturiste, dar avand in vedere ca este un produs naturist, este destul de slab si nu cred sa ii faca rau. Daca vezi ca simptomatologia nu se amelioreaza dupa aprox. 3-4 zile, ar fi cazul sa apelezi la produsele farmacologice ,,clasice", date de pediatrul fetitei in urma unui consult.
Racelile la copii sunt destul de frecvente pt ca ei fiind mici, nu au sistemul imunitar bine format. Intre timp, te poti ocupa de cresterea imunitatii printr-o alimentatie corespunzatoare (fructe, legume in special crude, sub forma de salata, suc sau alte forme agreate de ea; dar si produse apicole, mancare gatita in casa. Evitati tot ce inseamna fast food si/sau sucuri concentrate din comert), plimbari in aer liber atunci cand vremea o permite, sa ii pastrati igiena mainilor, sa aiba un program zilnic specific varstei si regulat. Deasemenea, evitati sa o scoateti afara dupa baie si eventual puteti incerca suplimente alimentare pe baza de vitamine si minerale.
Multa sanatate!
(19-02-2015 06:39 PM)Adriana M a scris: [ -> ]Buna ziua ,