Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: Linie telefonică pentru pacienţii cu hepatită
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Din 15 martie va fi lansat un call center destinat pacienţilor cu hepatită, a anunţat joi Marinela Debu, preşedintele Asociaţiei Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice.
La acest call center se pot obţine informaţii despre afecţiunile ficatului, oamenii urmând a fi consiliaţi şi îndrumaţi.
Call center-ul cu numărul 0268.47.44.00 care este cu tarif normal va funcţiona de luni până vineri, între orele 10,00 - 16,00, la acest număr urmând să răspundă voluntari şi pacienţi.
Cât priveşte timpul de aşteptare ca să se instituie tratamentul pentru pacienţii cu hepatită, Marinela Debu a spus că acesta s-a redus foarte mult, în prezent se aşteaptă cam şase luni, dar că există judeţe unde numărul pacienţilor aflaţi pe lista de aşteptare pentru tratament este mult mai mare din lipsa fondurilor. Între aceste judeţe se află Iaşi şi Galaţi.

Sursa: Agerpres
URL de referinţă