Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: wpw, tpsv
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
(21-01-2019 09:52 AM)Mariagb a scris: [ -> ]Buna diminea?a ! Feti?a mea de 3 ani cam la orice r?ceal? face bronhospasm si are nevoie de bronhodilatatoare ,problem? este c? în august mi-a f?cut prima dat? tpsv cu fc 273. Am ajuns la urgente unde i s-a administrat adenozina ?i totul a fost ok,în aceea ?i zi am mers si la cardiolog,i s-a f?cut ?i eco iar inima e normal?,s?n?toas?. De la acel episod dac? are nevoie de bronhodilatatoare trebuie sa mergem la spital ?i s? o monitorizeaz?. Acum,în noiembrie, a f?cut iar bronhospasm Si era foarte închis? la pl?mâni,deci a avut nevoie de salbutamol(cel care i-a dat ?i prima tahicardie) ?i am mar la spital,a fost pus? la aparate ?i dup? 24 h de aerosol cu salbutamolo la 4 ore a f?cut iar tpsv de data aceasta ajungând la 300 fc. I s-a administrat iar adenozina pt ca nu a r?spuns la manevrele vagale. Ne-au transferat la un spital de copii la cardiologie unde au tinut-o sub control 3 zile ?i ne-au l?sat acas? pe tratament cu flecainida ?i controale periodice. Intrebarile mele sunt: flecainida ti e inima sub control sau ?i vindeca? O dat? ce au început episoadele de tpsv poate r?mâne cu ele pe via?? sau se pot opri? Pana acum le-a f?cut cand a luat salbutamol dar O ard le poate face ?i în rest? Sunt foarte speriat? cu toate ca medicii au spus c? nu e o problem? grav? mie mi se pare colosal? fiind vorba de copilul meu. Feti?a este ?i sub tratament cu montelukast pt a r?ri episoadele de bronhospasm. Multumesc anticipat !

Nu stiu sa iti spun mare lucru despre bronhospasm dar despre TPSV pot sa iti spun ca singura varianta prin care poate scapa de ele e ablatia prin radiofrecventa. Antiaritmicele doar le tin sub control dar nu pentru prea mult timp si cu un pret;sunt destul de toxice si au si efecte secundare! Problema e ca ea fiind inca copil, ablatia e foarte discutabila in cazul ei. Despre gravitatea TPSV-ului sunt unele lucruri de spus si depinde cum o privesti. Nu e grav in sensul ca nu e amenintator de viata, dar afecteaza destul de serios calitatea vietii. Doctorul Gabriel Ivanica de la Timisoara se ocupa de ablatii la copii. Atasez un link care o sa te ajute! https://www.youtube.com/watch?v=v67ACqqgFNU
Buna ziua! Am niste aritmii f greu de prins la un ekg! Am fost la dr vatasescu si mi a indicat un dispozitiv cu care pot monitoriza activitatea inimii timp de 21 zile ( telemedicina)
Mai am cateva zile si trece aceasta perioada si nu am avut nici o criza!
Dr vatasescu mi a spus ca sigur am tpsv doar ca nu imi poate face studiul electrofiziologic fara niste dovezi certe! Si solutia ar fi ablatia care la privat costa 2500 euro, iar la stat dureaza f mult, fiind necesar inscrierea pe o lista( ce poate dura pana la 6-9 luni) . Aceste aritmii le am de vreo 10 ani... cu puls ce ajunge pana la 200 batai/ minut.
As vrea sa raman insarcinata si nu stiu cum sa procedez!
Daca a mai trecut cineva prin aceste probleme va rog sa imi dati un sfat!
Păi, în primul rând trebuie să prinzi aritmia, să poți documenta cazul tău. Ceea ce înseamnă să remonitorizezi activitatea cardiacă. Mergi înainte pe această cale. Apoi, la Dr. V. cu încredere.
Este cineva care a folosit dispozitivul pt monitorizarea activitatii inimii ( telemedicina) pe care il recomanda dr Vatasescu?
Bună ziua, mă numesc Adrian am 35 ani si in urmă cu 3 ani am făcut ablatie pt dublă cale nodala.Operatia a reușit nu mai am crize de tahicardie în schimb am o stare permanentă de oboseală, transpiratii,stări de leșin, nod in gât, durere toracică, simt niste bătăi neregulate ale inimii,senzatie de sufocare,am si leșinat.Am fost la control si doctorii spun că totul este bine.Astept sfaturi, mai trece cineva prin asta după ablatie ?
Ai verificat tiroida cu eco si teste de sange?
Da totul este ok
Ce înseamnă acest diagnostic Tahicardie sistolică prin hipertonie simpatică (așa cred ,nu prea inteleg scrisul )
Este rezultatul unei distonii neurovegetative. In cazul tau pare a fi rezultatul unei hiperactivitati a sistemului nervos simpatic.
Buna! Daca dupa 3 saptamani dupa o ablatie consum 2,3 pahare de vin pot exista complicatii?
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
URL de referinţă