Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: tahicardie paroxistica supraventriculara
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Mersi Mirela, sper ca totul sa fie bine...happy inca sperhappy
Salutere,
nu mia zice nimeni nimik??
sunte-ti bine??
eu am fost pe la spitale , am facut holter TA si EKG si testul de efort si toate mi-au iesit destul de bune, sunt in pana de ideei.. daca toate analizele si testele imi ies bine de ce imi e rau ?
recunosc ca de ceva vreme nu am mai avut asa mari probleme ,
doamna doctor mi-a zis sa astept pana am o criza sa pot sa o documentez (EKG), dar in acelasi timp mi-a marit si izoptinul de la 60 la 120 mg ,
de 2 zile nu l-am mai luat si ma simt destul de ok, nu l-am luat pt ca sambata dim aveam 50 b/ min, sambata seara aveam 54 b/min , duminica dim aveam tot in jur de 50 si abia duminica seara dupa un eforthappy mia crescut pe la 65/70 b/ min, asta fara pastile, iar tensiunea era undeva 11/6
( ceea ce nu pot sa cred , nu am avut-o nici odata atat de mica) happy) acu astept sa ajung acasa sa vad cum stau cu tensiunea si cu bataile ,
ce sa fac ? sa iau in continoare pastilele sau sa vad cum mere treaba si sa merg la doamna doctor?, asta daca persista acele batai scazute ....
mersi si multa sanatate...
Vali, daca nu-i cu suparare as vrea niste lamuriri:
1.Nu ai mai luat deloc isoptinul sau n-ai luat doza marita recomandata de doctor?
2.Te simti rau, iti provoaca fie si cel mai mic dezagrement(slabiciune, lipsa de aer, senzatie de lesin,vedere incetosata, dureri de cap,amorteli pe membre) pulsul de 50-55, respectiv tensiunea de 11/6?
Valentin, de ce sa te otraveti cu medicamente ce au efecte extrem de nocive si sa stai ca iepurele pe strat verificandu-ti pulsul si tensiunea de zeci de ori pe zi in loc sa te duci si sa faci un studiu electrofiziologic si macar te lamuresti daca ai probleme de la inima sau nu?
salutare,
pt uliana...
1 nu am luat deloc pastilele,
2 nu pot sa zic ca ma simt rau, mai am din cand in cand senzatii de oboseala , dar astea le simteam si cand luam pastilele,in rest ma simt destul de ok,
pt arm-med
sincer as incerca sa fac si acest studiu dar pe unde am fost mi sa "reprosat" ca nu am un ekg in criza , sa vin cu el si atunci sa vedem ce e de facut.....
iar acel 3D Mapping de care zicea domnul V nu prea is decis sa-l fac, (situatie materiala) ca de in tara noastra inginerii is tare prost platiti happy)
Pai acel 3D mapping ar fi necesar doar daca ai avea de facut ablatie de fibrilatie atriala sau de tahicardie ventriculara.
Te stii cu asa ceva?
Daca nu poate ar fi util sa faci acel studiu, pentru ca nu te costa mai nimic si macar stii cum stai. Iar daca problemele nu sunt de la inima incerci sa cercetezi in alte directii.
Parerea mea!
Ai mare dreptate, dar domnu V mi-a propus direc 3D Mapping , nu stiu de ce,
Nu stiu ce sa zichappy
Incearca sa discuti cu dumnealui sa il intrebi motivul.
Vali draga, tu desigur esti liber sa procedezi cum doresti, dar parerea mea categorica este ca nu faci bine abandonind total medicatia, cu atit mai mult cu cit spui ca nu te simti rau cu pulsul si tensiunea mai scazute. Hai, inteleg, nu cresti la doza recomandata, dar renuntarea totala - asta nu, mai ales cind e vorba de un organ vital !
Daca memoria nu ma inseala, ai facut crizishoare si cu doctoriile luate. Te-ai gindit cam ce-ar fi sa se declanseze o criza si nici macar temperata sa nu fie de doza terapeutica minimala ? Crede-ma, nu vreau sa te panichezi, dar atitea grozavii ireversibile am vazut si in familie, si prin spitale, prin abandonarea brusca a medicatiei incit pur si simplu nu pot sa tac.
Ma simt obligata vesnic sa atrag atentia tuturor celor afectati asupra acestor lucruri si sa sper ca nu vor avea nesansa sa afle pe propria piele cum e sa ai ghinion - sau intr-o exprimare mai directa sa fii nesabuit !
S-auzim numai de bine, prietene ! Pina nu vei putea rezolva problema la modul radical, nu abandona medicamentele !
Buna uliana.
ai mare dreptate, o sa incep sa iau doza pe care o luam inainte , e mica si nu are rost sa risc,
mersi de sfat
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
URL de referinţă