Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: TVP e sinus transvers stang
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Buna seara. In 2013 dupa a doua nastere prin cezariana a 4 a zi de lauzie am suferit o tromboza de sinus transvers stang urmat de 2 crize de epilepsie secundara grand mal. Acum sunt pe tratament anticoagulant cu sintrom si tratament antiepleptic cu Levetiracetam 500 mg /zi. Saptamana trecuta am facut Eeg-ul. Dr neurolog a zis ca rezultatul eeg e bun si mi-a recomandat sistarea tratam cu Levetiracetam. Avand in vedere faptul ca de atunci din 2013 nu am mai avut crize epileptice. As dori o parere in legatura cu sistarea trat. Se poate sa imi reapara crizele daca intrerup tratamentul?
Astept un raspuns.
Daca asa ti-a recomandat medicul specialist, nu vad de ce nu ai incredere in recomandarile lui. Cum am putea noi sa stim daca mai pot aparea sau nu manifestarile epileptice?!
URL de referinţă