Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: tratament tiapridal urmari
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
am tratament cu tiapridal carbamazepina si anxiar pentru un an. la ce sa ma astept de la acest tratament? vindeca sau o sa revin la stare la care eram? am tulburari de pers. de tip mixt. iau tratament de 4 luni
Presupun ca tratamentul ti-a fost recomandat de un specialist psihiatru. Trebuie sa discuti periodic cu el despre eficacitatea tratamentului sau ineficienta sa. Tratamentul se poate ajusta sau schimba daca rezultatele nu sunt cele asteptate. Nu cred ca se poate spune ca aceste tulburari se pot vindeca printr-un tratament, deoarece ele nu sunt o afectiune propriuzisa, ci niste dezvoltari dizarmonice ale personalitatii. Ele apar inca din copilarie, se dezvolta in adolescenta si apoi insotesc persoana toata viata. Tratamentul alopat este necesar cand ele sunt insotite de depresie, anxietate sau manifestari somatice. In formele mai usoare, psihoterapia este cea mai buna alegere.
Sanatate
am avut anxietate, depresii acum sunt intr-un fel sedat, amortit, dar oricum imi covine fata de starile pe care le aveam inainte. stiu ca tratamentul nu imi trateaza tulb de pers, el e mai mult pentru alcoolismul meu,dar ma intreb oare va trebui sa il iau toata viata pt ca ma simt bine cu el
Nu, nu va trebui sa il iei toata viata, dar va trebui sa faci si psihoterapie pentru a invata sa-ti controlezi obiceiurile, dependentele care au accentuat tulburarile respective. Un rol important in procesul de recuperare trebuie sa-l aiba familia, prietenii apropiati si cand spun prieteni nu ma gandesc la cei care ti-au incurajat viciile sau au dat dovada de nepasare.
Sanatate
@ fanu 6

Cat timp v-a dat Tiapridalul somnolenta si cate ore pe zi dormeati cu el ?
am fost la control si acum iau doar una pe zi si sunt putin mai vioi. nu mai dorm asa mult. in aprilie ajunsesem la spital din cauza unei tentative de suicid. degeaba ca acum simt la fel. ma simt fara vlaga in mine. as da-o pe alcool si metamfetamine voi ce ziceti?
Mda, zicem ca vorbesti prostii si in conditiile astea nu mai prea avem ce discuta.
scuze pt comportament. dar chiar sunt intr-o stare deplorabila

doctorul i-a zis soramii inainte sa ies din spital ca problemele mele sunt de preot. mie nu mi-a zis treaba asta doctorul, probabil credea ca o sa il iau in ras. dar asta chiar e de rashappy))
URL de referinţă