Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: Ipohondria
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
am sa imi accept statutul...asta e dupa multe multe drumuri inutile prin toate spitalele din nordul Italiei,am ajuns la concluzia ca totul e pe fond nervos...frica aceasta de moarte,starile acestea interminabile de dureri precordiale sunt dictate de creier..ceea ce imi intareste convingerea este faptul ca eu desi totul,dar absolut toata documentatia mea medicala,foarte densa de altfel,imi indica acest lucru...eu ,pe moment,cred ca nu am nimic,ma linistesc mult la aflarea vestilor bune,dar dupa o alta si o alta criza,merg din nou pe la tot felul de doctori...am cheltuit un capital si nimeni nu mi-a prescris sa iau macar o aspirina...toata lumea zice sa nu ma preocum de undele T pentru ca nu sunt relevante...sper sa pot accepta ,,verdictul,,si cand am acele stari teribile sa am puterea sa ma linistesc singura...am incercat totul pe plan erboristeristic,flori de bach,australiene,rodhiola,melissa,biancospino,passiflora,griffonia...isi fac efectul dar doar la inceput...am incercat si cu antidepresive,chiar daca nu sunt depresiva,CATEGORIC NU-pt eu ma comport diferit ,am o viata asa de satisfacuta incat daca ar fii sa ma nasc a doua oara tot viata aceasta as alegeo,ptc am un sot extraordinar,ma ajuta intru totul,ma menajeaza,gateste el doar pt a ma face fericita,am un pui mic de om ,baietelul meu de 4 ani adorabil-e mamos,imi da zilnic flori de musetel,,mammma per te con tanto amore,,am o situatie financiara buna...e drept am suferit enorm in trecut...si cred ca de aici pleaca totul...dar eu nu plang,sunt motivata,ma sperii atat de rau pentru ca vreau sa traiesc ,viata e un dar divin si am pentru cine o face...:blush: