Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: Tahicardie vindecata
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
E normal sa difere si valorile sunt in regula. Cand stai culcat in general tensiunea e un pic mai mare.
Ma bucur Armmdt ,ca esti prezent pe forum...nici nu banuiesti ...
Iarasi mi-a venit rau, am ametit, am simtit ca-mi fuge pamintul de sub picioare,ma luat cu transpiratii...m-am inrosit la fata si mi-e greu sa explic ce stare am...
Ce ar tb sa fac? unde sa mai merg?
Din pacate sunt prea multe motive pentru aceste senzatii, e greu prin mesaje sa pui un diagnostic. Eventual niste analize de sange, sa nu fie vreo lipsa de calciu, magneziu sau altceva. Combinat si cu oboseala generata de programul tau ... Ar putea determina astfel de simptome. Asta in masura in care tensiunea e OK, deci nu de acolo ar fi
Tensiunea e 140/89.Stiu ca am deficit de magneziu .Iti multumesc!
As vrea sa renunt la programul incarcat dar ...nu se poate
Sper sa scriu corect rezultatul de la holter ekg.

RS 44-150min{76FC mediu min.}
BAV grd.2, tip Mutz1 cu fv mediu 44/min,min.32/min.
Cea mai lunga pauza de 2,3 sec.
Nu inteleg bine scrisul rezidentei.
Armmdt, crezi ca poti deslusi rezultatul?
Da.
Blocul AV de gradul 2 e, la randul, lui de doua feluri: de tip Mobitz 1 (sau Wenckebach) si de tip Mobitz 2.
In general blocul Mobitz 1 e mai putin grav decat mobitz 2. Daca nu este simptomatic nu necesita nici o interventie anume decat tinerea sub observatie. Daca este simptomatic (ameteli, lesin etc) atunci trebuie implantat un stimulator cardiac.
2,3 secunde de pauza nu e extrem de mult. Dar eu zic sa mergi la controlul despre care am discutat si sa lasi pe dr. Grecu sa decida.
(30-04-2010 12:04 AM)armmdt a scris: [ -> ]Da.
Blocul AV de gradul 2 e, la randul, lui de doua feluri: de tip Mobitz 1 (sau Wenckebach) si de tip Mobitz 2.
In general blocul Mobitz 1 e mai putin grav decat mobitz 2. Daca nu este simptomatic nu necesita nici o interventie anume decat tinerea sub observatie. Daca este simptomatic (ameteli, lesin etc) atunci trebuie implantat un stimulator cardiac.
2,3 secunde de pauza nu e extrem de mult. Dar eu zic sa mergi la controlul despre care am discutat si sa lasi pe dr. Grecu sa decida.

Ametesc dar de lesin nu pot spune...cardiologa ar fi spus daca e ceva grav, nu? Luna urmatoare voi ajunge la dna.dr.Grecu.
Iti multumesc ca mi-ai raspuns desi e o ora tirzie.Noapte buna!
Sigur ti-ar fi spus. Sunt niste reguli foarte clare, stabilite de ghiduri internationale, referitor la modul de abordare al acestor blocuri.
Dar hai sa vedem ce spune si dr. Grecu. Intre timp stai linistita, ca blocul pe care il ai tu nu pune viata in pericol.
Abia acum inteleg...blocul il am...negresit voi merge la dr. Grecu.
Iti multumesc!
Noaptea trecuta am citit toate postarile likai si nu pot crede ca cineva isi permite sa jicneasca o pers.care vrea sa ajute.Daca-mi permiti...eu cred ca asemenea membru tb. ignorat.
Fiul meu a fost diagnosticat cu sincope vasovagale.Ce inseamna?

Referitor la comentariul de mai sus, ultimele fraze cred ca nu-si au locul aici, m-am grabit si l-am postat gresit...scuze.
(30-04-2010 10:50 AM)leontina popescu a scris: [ -> ]...eu cred ca asemenea membru tb. ignorat.
Eu am facut chiar mai mult decat atat, cand nu am mai suportat i-am dat ban, deci nu mai poate intra niciodata pe acest forum.

(30-04-2010 10:50 AM)leontina popescu a scris: [ -> ]Fiul meu a fost diagnosticat cu sincope vasovagale.Ce inseamna?
Sunt sincope ce apar, in general, in urma stimularii sistemului nervos vegetativ, cum ar fi, de exemplu, atunci cand stai culcat si apoi te ridici ceva mai brus in picioare. Fluxul si presiunea sangelui se schimba si returul de sange la inima scade, acest lucru actioneaza si asupra unor fibre din inima si asupra sistemului nervos, ceea ce, in final, are ca rezultat dilatarea vaselor sanguine, reducerea debitului cardiac si, astfel, perfuzarea scazuta a creierului, de aici generandu-se sincopa.
Ea este mai frecventa la tineri, desi a fost intalnita la toate categoriile de varsta.
Ea apare mai ales in pozitia ortostatica.
Ce se poate face ar fi urmatoarele:
- in cazul in care sunt niste medicamente care genereaza aceasta reactie intreruperea tratamentului cu acestea si gasirea unui inlocuitor al lor
- evitarea deshidratarii, consumul cat mai mult de lichide
- ridicarea din pozitia culcat in cea verticala sa se faca lent
- evitarea meselor prea bogate, mancat mai bine mai putin si mai des
- evitarea incaperilor foarte aglomerate si supra-incalzite
URL de referinţă