Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: E semn de leucemie?
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Fac de 2 ani, cam la 3 saptamani, perfuzii cu ringer, glucoza, vit C, unoeri arginina. Am intolerante alimentare multiple si asa suplinesc. De vreo 3 luni am a doua zi dupa perfuzie mari dureri in tot corpul, mai ales in membre. Am incercat ultima oara numai 500 ml de glucoza, tot m-am simtit rau. La vit C ma doare si un rinichi foarte tare. Am citit undeva ca poate fi semn ca sangele "nu face fata" uneorii unei noi cantitati de lichid, ceva asemanator. Am facut analize HLC, leucocitele sunt la limita de sus, nu depasit. Sa mai fac si altele analize? Sunt foarte ingrijorata ca nu pot sa fac aceste perfuzii fara decare sunt tot mai obosita si epuizata. Am facut pauza 3 luni si tot asa ma simt. Spulberati=mi indoilelile cu un sfat. Am vreo forma de boala sanguina? Am 40 de ani, fara probleme de greutate sau tensiune.Multumesc!
Cine ţi-a indicat aceste perfuzii?
(21-05-2015 03:01 PM)leontina popescu a scris: [ -> ]Cine ţi-a indicat aceste perfuzii?

Medicul gastroenterolog. Pentru ca nu pot manca legume, fructe, lacate, ou etc, si am ajuns la exetenuare asa mi-a prescris sa suplinesc lipsa nutrientilor, cate de cat.
URL de referinţă