Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: Anxietate in urma consumul de marijuana?
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Salutare. Am si eu o mica problema sa zic. Aproximativ acum vreo 2 saptamani am fumat niste marijuana(0.5 g). Nu mai fumasem din 2010. Nu sunt consumator. La vreo 2 zile am avut stari ciudate, de ameteala, de usor lesin, de oboseala destul de mare. Am zis ca e doar astenie de primavara si cum mai aveam din cantitatea cumparata cu ocazia zilei de 1 mai la munte am mai bagat un joint acum 1 saptamana. Dar parca simptomele s-au inrautatit dupa al doilea joint. Am senzatia de limba marita cand am stari de ameteala, mi se racesc mainile, o usoara greata, parca cateodata zic ca traiesc un vis. Simptomele astea nu le am tot timpul, in sensul ca acum poate sa ma ia o ametelea si o stare de sfarseala si peste 1 ora sa fie totul ok. Am fost la medicul de familie, mi-a dat trimitere la medicul psihiatru. Am fost la psihiatru si a treia intrebare a ei a fost daca am consumat marijuana. I-am zis ca da si dansa a zis ca la unele persoane pot da stari de anxietate dupa excitanti puternici al sistemului nervos central. Ca tratament mi-a dat magne b6 + 1/2 pastila de xanax 0.250. Ideea e ca nu as cam vrea sa incep cu xanax. Pot trece de la sine starile astea? Aveti idee cam cat pot sa tina? Exista vreo alternativa naturista la pastilele de xanax ? De dormit dorm la fel ca inainte, adica destul de ok. Am 26 de ani. A mai patit careva asta? De lecuit m-am lecuit, marijuana nu mai e pentru mine.
Ar trebui sa mergi la un psihoterapeut daca nu vrei sa iei medicamente alopate, mai putin Magne B6, care e un supliment. Cu tratament naturist ma indoiesc ca iti vei rezolva problemele. Psihoterapeutul te va invata anumite tehnici prin care sa iti controlezi anxietatea. In rest, un regim alimentar sanatos, multe sucuri de legume si fructe si mai ales multa miscare, un sport usor, te vor aduce pe linia de plutire. Asta daca renunti la "stimulente" si la fumat. Faptul ca ai un somn bun e un lucru pozitiv, care te va ajuta.
Sanatate
ideea e ca daca iau trattament cu xanax 7 zile cum mi-a zis doctorul, dupa ce termin tratamentul starile o sa revina cu 100%? sau sunt sanse sa scap? Da dependenta asa mare daca il iau o perioada scurta?
Pentru o perioada atat de scurta nu poate crea dependenta, mai ales ca doza este foarte mica. Nu putem sti cat de eficient va fi. Daca iti pui problema sa nu iei un medicament pentru ca nu stii daca isi va face efectul, de ce te mai duci la un medic sa te consulte??!
Sanatate.
se pare ca senaziile nu vor sa treaca. De 2 zile iau xanax in prima zi am luat 1 pastila de 0.25 pentru ca am avut o criza destul de naspa la munca ( nu putea sa mai judec,mi se racisera mainile si picioarele, greata etc.), si azi am luat jumatate de pastila, dar tot nu e ok. Am momente cand nici eu nu cred ce bine ma simt si momente cand ma simt ca draq, imi vine sa urlu, cand nimic nu mai are sens, nu pot sa ma gandesc la altceva decat cat de rau imi e. Si in ultimile zile ma enerveaza de des senzatia de fluturi in stomac, zici ca dau vreun examen ceva, de am super mari emotii, desi nu am emotii deloc. Am incercat cu multivitamine,valeriana,omega 3 si omega 6, de 2 zile iau si L-Theanine si tot am momente cand ma simt naspa. Sa ma duc la doctor again,eventual sa imi mareasca doza de xanax? Multe persoane mi-au recomandat sa ma duc la un doctor homeopat dar niciodata nu am privit homeopatia ca ceva mai mult decat apa de ploaie. Dar in situatii ca aceasta sunt dispus sa fac orice. Si peste noapte am vise foarte intense si parca repetitive. Psihoterapia chiar ajuta? Orice sfat e bun
Da, psihoterapia ajuta. Dar probabil ca mai e nevoie si de un tratament alopat adresat anxietatii. Pentru asta trebuie sa mergi la un medic psihiatru. Xanaxul este destinat rezolvarii starilor de anxietate care apar aleator. Poate ca in cazul tau e vorba de o anxietate generalizata care necesita altfel de tratament.
Sanatate
Mai am si o intrebare: Am observat ca atunci cand iau metocroplamid la nevoie ( cand am greata) mi se reduce anxietatea dar imi da o agitatie interioara, ca si cum am ceva viu in cerebel si nu imi gasesc locul. Parca vreau sa fac ceva si nu stiu ce. Si mi se intampla dupa fiecare pastila de metocroplamid. Nu e ceva foarte intens sa zic, da acum 1-2 ani metocroplamidul imi dadea decat o somnolenta si atat.
URL de referinţă