Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: exces de foliculina
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2
Buna!
Poate sa-mi spuna si mie cineva toata istoria foliculinei?
Mie dra mi-a spus ca am exces de foliculina si ..vreau sa stiu sincer...si de la voi care-i cauza ei.
NU s eu prea lamurita cu asta si m-as bucura daca mi-ar sari cineva in ajutor!happy

Laura
Buna. Foliculina este un hormon ce face parte din clasa hormonilor steroizi (steroidul este o grasime caracterizata printr-un schelet format din atomi de carbon si 4 inele sau cicluri diferite) secretat de catre ovare, avand un rol metabolic.
Nu pot sa iti zic cat de cat exact care este cauza la tine, nu cunosc istoria ta medicala, si prin intermediul unui forum nici un medic cat de bun ar fi el nu iti poate spune. Cel mai bine ar fi sa o rogi pe doamna doctor sa iti explice mai pe indelete ce a dus la acest exces....
Cred ca daca ti un "post medicamentos" adecvat si la timp totul trece...
Scuze endocrinologia nu este punctul meu forte.....spre rusinea mea....
Multumesc Stefi!MIe mi-a spus ca e un dezechilibru hormonal bla bla si ca ar trebui sa iau progesteron sau anticonceptionale.Aici ar fi o problema.Ultima oara, cand am luat antiC am avut probleme in sensul ca ma trezeam in cursul noptii cu durere de cap, stare de voma, dureri ingrozitoare de burta si stare de amorteala. Simteam ceva, de parca nu mi-ar mai fi circulat sangele in vene si chiar nu ma puteam misca, simteam ca incet incet ma rup de realitate...Asta mi s-a intamplat a 2 a luna de luat antibebe. Dupa aceea, am mers la dr si am facut ablatia pt sdr WPW si tin minte ca mi-a spus sa nu iau anticonceptionale (inainte). Acum nush daca am voie sau nu.
Poate ma poate ajuta Armdt cu o parere. happy
Ce "antibebe" iei? scuze sunt si euputin cam curios
sau ai luat???
(11-08-2010 09:53 AM)LauraAna a scris: [ -> ]Poate ma poate ajuta Armdt cu o parere. happy

Parca armmdt a specificat de mai multe ori ca domeniul sau e cardiologia ...
Intrebarea era daca pot lua anticonceptionale, avand antecedente cu sdr WPW. Daca are idee, va raspunde, daca nu, NU. happy
Contraceptivele orale, mai ales in cazul persoanelor trecute de 30 de ani si eventual si fumatoare, cresc riscul de tromboza, iar daca exista in antecedente probleme cardiace - cu atit mai mult. Anticonceptionalele orale actuale, chiar daca au continut hormonal de 2-3 ori mai mic decit cele din primele generatii, folosite in vremea "tinereturilor" mele, tot nu sint lipsite de oarece riscuri, prin urmare nu lua fara sa te consulti cu un doctor - zic eu.
Da..nici nu vreau sa iau ca am auzit mai multe pareri contra, decat pro (si mai ales in cazul meu, mai bine nu). Dar progesteron are ac proprietati ca si anticoncept, nu?Deci nici, nu?
Sper sa gasesc o solutie!happy
Tinand cont ca wpw-ul a fost rezolvat din punct de vedere al tahiaritmiilor ai putea sa iei fara probleme. Dar anticonceptionalele au multe efecte, trebuie sa le iei la sfatul unui medic, daca e cazul trebuie sa faci si niste analize si trebuie sa le iei sub control.
Da, din cite stiu si progesteronul are , pe linga alte riscuri, si pe cel tromboembolitic si hipertensiv, prin urmare nu prea ti s-ar potrivi nici una dintre cele doua vaiante. De fapt, excesul de foliculina iti provoaca dezagremente atit de mari incit se cere intervenit activ impotriva lui - sau tu te temi mai mult de eventualele lui consecinte de tip fibrom uterin, mastoza chistica, etc? Eu una as incerca sa ma inteleg in primul rind cu un cardiolog, sa zica el din punct de vedere cardiovascular ce ai voie si ce nu. Desigur, nici o problema de sanatate nu este dezirabila, dar parca nimic nu se compara cu rapiditatea si brutalitatea cu care se pot ivi si manifesta niste probleme cardiace. Tu, saracuta, esti in situatia aceea nenorocita pe care o stiu si eu foarte bine, cind se bat lucrurile cap in cap,iar specialistii se ocupa fiecare de felia sa ingusta, netinind cont de ansamblul problemelor tale. Din pacate, la noi specializarile interdisciplinare sint aproape inexistente. Ce-ar fi sa te gindesti la vreun tratament complementar - tip acupunctura sau homeopatie ? Sint lipsite de efecte secundare si in multe situatii dau rezultate excelente.
Pagini: 1 2
URL de referinţă