Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: falfait in piept...
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2
Hemoglobina glicozilata trebuie sa fie sub 6, daca nu sunt probleme cu glicemia. O valoare peste 6 poate indica un prediabet, sau chiar diabet de tip 2 tinut sub control. Sigur, nu e o valoare alarmanta, e insa la limita valorilor normale si trebuie multa bagare de seama pentru a controla glicemia, in special prin dieta si daca diabetologul considera necesar si medicamentos, daca analizele o impun.
Multa sanatate.
(07-02-2014 02:35 PM)elena58 a scris: [ -> ]Multumesc frumos pt raspuns,in noiembrie 2013 hemoglobina glicozilata era de 6,1, am fost la medicul de familie, ca sa-mi interpreteze rezultatul, si mi-a spus sa stau linistita, ca nu-i o problema, sa iau tratament naturist, si am luat Fitodiab, Momordica,afine, Glicostabil, tinctura de anghinare, mesteacan, ceaiuri...de am provocat aceste extrasistole...nici nu stiu ce sa mai inteleg..o sa caut un diabetolog si un nutrtionist, in etapa urmatoare o sa ma ocup de asta.
Odata cu virsta, vrei nu vrei, vin "la pachet" bolile, dar, nu disper..multumesc de intelegere si pt suportul dvs, trebuie sa intru in panica, cu valoarea de 6,1 la hemoglobina glicozurata????
O RPIMAVARA CU MULTA SANATATE la toata lumea !!!!
Am intrerupt Darob-ul(cu stirea cardiologului) mi-a marit doza de Betaloc Zok, adica acum iau dimineata 50 mg, in loc de 25 mg...totul a fost bine, adica, extrasistolele mele s-au rarit, am avut zile cind am spus, ca am scapat definitiv, nu m-au deranjat deloc, dar astazi, am baut dimineata suc de morcovi, cu mere si sfecla rosie...si peste o ora au inceput..."foc cu foc"...de vreo 30 de ori...intrebarea mea este :oare de la sucul de sfecla???? c-am citit undeva pe net, ca acesta da aritmii la unele persoanesad
Urmatoarea intrebare este: pot sa iau doar jumatate din pastilele pt tensiune(prestarium 5mg, betaloc zok 50 mg), in cazul in care acestea in doza intreaga imi coboara tensiunea pina la 9 cu 6 ???si de aici ameteli, dureri de cap...
multumesc frumos pt suport si intelegere...
E timpul sa va monitorizati glicemia pentru a avea un control mai bun asupra regimului alimentar ce trebuie tinut. Un suc de fructe cum este cel de care ati amintit este foarte dulce si poate creste brusc glicemia care si-asa nu este foarte mica. Trebuie sa gasiti un specialist in boli de nutritie si metabolism pentru a va indica ce aveti de facut in continuare. Stiu ca extrasistolele provoaca anxietate dar daca inima e sanatoasa trebuie sa avem grija la factorii declansatori alimentari. Variatiile glicemice sunt unul dintre acesti factori. Colesterolul crescut este si el un factor de risc cardiovascular, iata de ce e foarte important un regim alimentar sarac in carbohidrati si grasimi, un stil de viata care sa includa multa miscare, exercitii cardio, controlul stresului.
Sanatate.
Multumesc pt raspunsul dvs, am inteles si trebuie sa iau legatura c-un medic nutrtionist, imi cer scuze ca insist, dar nu mi-ati raspuns la intrebarea daca pot sa iau jumatate din doza de antihipertensive zilnica, pt ca in ultimul timp, doza intreaga imi coboara tensiunea pina la 9 cu 6, multumesc frumos, o zi buna !
Nu-mi permit sa fac recomandari legate de un tratament prescris de un medic specialist! Discutati cu medicul acest aspect in vederea ajustarii dozei.
Sanatate.
Pagini: 1 2
URL de referinţă