Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: dureri dupa chimioterapie
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Tatal meu sufera de sindrom non-hodking. A facut acum 5 ani o cura cu citostatice si pana acum a fost bine insa boala a recidivat. A inceput o alta cura de data asta si cu maphtera. Dupa prima sedinta a fost externat , insa are dureri in tot corpul. A luat tramadol dar degeaba. Va rog sa imi spuneti cum il pot ajuta, ce sa ia de durere?
Imi pare rau de suferinta cu care se confrunta tatal tau. Este foarte probabil o reactie la tratamentul cu Mabthera, tratament care de obicei se asociaza cu antihistaminice si analgezice pentru a contracara efectele adverse. Noi nu obisnuim sa propunem tratamente pe acest forum, mai ales cand e vorba de afectiuni severe cum este si limfomul non-hodkin (LNH). Discuta cu medicul care l-a ingrijit pentru a-i prescrie un analgezic potrivit.
Multa sanatate tatalui tau.
URL de referinţă