Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: Sindrom paraneoplazic neurologic
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Buna ziua. Spuneti-mi va rog frumos, care este riscul ca o pacienta cu cancer ovarian, aflata sub tratament de chimioterapie, la care a aparut si trombocitoza dar si urmatoarea problema: are mainile foarte umflate, venele "gasindu-i-se foarte greu (pentru recoltare analize, respectiv pentru tratament) devenind practic "invizibile", in plus si o constipatie cronica, pacienta asadar sa fie victima unui sindrom neurologic paraneoplazic, concretizat intr-un accident vascular cerebral ? Multumesc.
Desigur ca exista un risc, daca nu se iau masuri preventive, datorita cresterii numarului de trombocite (date statistice privind un procent nu exista).
Datorita trombozei exista riscul de obstructie a unui vas de sange, de formare a unui cheag care sa migreze si sa produca un AVC.
Se poate face un tratament, numai la indicatia medicului, cu aspirina (care este un antiagregant plachetar) in doze mici.
URL de referinţă