Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: letrozol
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
buna ziua,matusa mea are cancer mamar, i-a fost extirpat sanul,a facut chimioterapie,dar ultimele 3 nu le-a mai putu face ,a facut o hepatita B cronica,si dupa un an a inceput tratamentul cu letrozol de 45 zile,au reincept durerile la locul operat sub axila,amorteste mana si e usor imflamat,are si reactiile adverse tratamentului, ea ar vrea sa intrerupa acest tratament,va rog sa ne spuneti care ar fi riscurile. marcarul tumoral este de 8,60 inainte de a lua tratamentul cu letrozol. am inteles ca valorile acestul marcar trebuie sa fie mai mic decat 31,3,asa scria pe analize. Astept raspuns, va multumesc.
Schimbarea tratamentului, sau intreruperea lui este un act medical foarte important, care presupune o mare responsabilitate pe care nu putem sa ne-o asumam pe forum.
Pacienta trebuie consultata de medic care monitorizeaza reactia ei la orice schimbare de tratament.
Este drept ca letrozolul poate da reactii adverse, dar efectele nedorite sunt slab sau moderat exprimate.
Efectele nedorite pot fi determinate chiar de boala propriu-zisa, insotita de simptome ca mialgii, artralgii, eruptii cutanate,hipertermie, uscaciunea mucoaselor, sete, scaderea masei corporale, si altele.
Reactii severe, care necesita intreruperea tratamentului, au fost inregistrate, totusi, in cazuri rare.
Discutati direct cu medicul, e solutia cea mai buna si aveti incredere in el!
Sanatate matusii!
URL de referinţă