Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: puncte rosii
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
buna seara, va deranjez si eu cu o problema pe care trebuie sa o discut cu un medic dermatolog, dar problema este ca am aflat la o ora tarzie si nu mai am rabdare pana la o eventuala programare. asadar am descoperit pe capul penisului cateva puncte rosii fara dureri sau mancarimi si cu asa ceva am mai avut probleme in urma cu 11 ani, cand am fost bolnav de sifilis, m-am tratat atunci si de 10 ani nu am mai avut relatii sexuale decat cu sotia mea, in urma cu cateva zile am facut un tratament cu penicilina + gentamicina pentru o infectie in gat... au legatura ? va rog sa-mi dati un raspuns. multumesc.
Putin probabil ca tratamentul antibiotic sa-ti fi provocat aparitia punctelor rosii pe penis. Ar fi totusi de adaugat ca gentamicina face parte din clasa antibioticelor "grele", cu toxicitate destul de crescuta, printre efectele secundare numarindu-se (rareori) si eruptiile cutanate !
multumesc pentru raspuns, azi am fost la medic si se pare ca nu e o simpla iritatie si trebuie sa-mi recoltez sange pentru analize, dar nu inteleg ce am, adica presupun ca e tot o boala cu trensmitere sexuala dar nu stiu cum am luat-o. e posibil sa recidiveze boala care am avut-o acum 11 ani? sau am luat ceva acum si nimeni nu vrea sa-mi spuna....
Ionut, in principiu exista posibilitatea reactivarii sifilisului, asa-numitul sifilis tertiar, pe fondul scaderii marcate a imunitatii pacientului. N-as crede insa ca e cazul tau, vorbim totusi de o distanta-n timp de 11 ani; de asemenea, ai facut de curind un tratament antibiotic tocmai cu penicilina, or, din ce stiu eu acesta este si antibioticul de electie in caz de sifilis.
Nu se mai practica in ziua de azi necomunicarea diagnosticului, oricit de brutal ar fi. Cui ar folosi tainuirea lui ?
Ai fost trimis la analize, hai sa vedem ce vor indica !
in sfarsit am revenit cu lamurirea.... nu am nici o problema "grava ", punctele rosii au disparut, analizele au iesit foarte bine... se pare ca de vina au fost antibioticele.
Bravo, bine ca esti in regula, capitolul punctuletelor rosii (si al spaimelor si incertitudinilor) poate fi inchis ! happy
asa este..... cand totul e bine, altfel te simti big grin
URL de referinţă