Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: duphaston
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
buna dimineata.revin cu o intrebare.dupa cum v-am povestit din cauza steriletului mi sa dereglat ciclul.si mi sa dat duphaston din a 15 zi timp de 10 zile,4 luni.si la papanicolau a iesit o usoara imflamatie pentru care am primit prima luna eficef si tador iar acum in a doua luna trebuie sa iau tavanic si diclofenac.am luat prima luna tratamentu dar dupa ce luam duphastonul parca ametesc dupa el.acuma in a doua luna de duphaston din a 3 zi am avut ceva firicele de sange,iar azi a 6 zi i-mi vine ciclul(cred)sau nu stiu exact daca e ciclul sau sangerez din cauza duphastonului.ma simpt foarte ametita si parca mi-e rau dupa fiecare pastila de duphaston.acuma daca a venit ciclul sa mai iau duphaston?sa il sun pe medicul meu sau o sa zica ca exagerez?citeam ca e normal sa sangerezi si ca se creste doza in astfel de cazuri.nu stiu ce sa fac.atunci cand iau tratamentu care ar trebui sal iau cand sunt p0e ciclu?cred ca v-am bagat in ceata de tot.va multumesc.la revedere.
Printre reactiile adverse ale duphastonului poate sa apara sangerarea, asa zisa „sangerare de privatie” care poate fi prevenita prin cresterea dozei.
Nu iti recomand sa cresti doza de capul tau, ci numai la indicatia medicului.
Nu-ti face probleme daca medicul o sa creada ca exagerezi sau ca il deranjezi , important e sa faci ce este mai bine pentru tine.
meltumesc pentru raspuns.am incercat azi dar nu l-am gasit ca a fost de gardala spital iar maine nu este la cabinet si sambata si duminica normal ca nu este.pana luni ar fi tarziu?nu stiu ce sa fac.la revedere.
anka71286,

Nu te astepta sa-ti spunem ca poti sa maresti doza de duphaston, nu este corect si deontologic, mai ales pe internet!
Daca nu mai poti astepta pana luni cred ca poti sa mergi la un cabinet particular sa te consulte un medic de specialitate, sa-i explici situatia si iti va spune ce este mai bine de facut in cazul tau.
buna ziua.nu ma asteptam sa-mi spuneti sa maresc doza pentru ca sunt genul de persoana care nu ar lua un medicament fara acordul unui medic nici in ruptul capului.vroiam numai sa stiu daca e mult sa astept pana luni.acuma i-mi vin ca niste cheaguri foarte micute...cam de 2-3 ori pe zi.nu mai ametesc si nici alte dureri nu am.dimineata de 2-3 ori si pe urma nimica restul zilei.e foarte putin de aceea vroiam sa stiu daca se poate astepta cumva pana luni.sunt constienta ca este doar un forum si nu sunt la medic sa primesc mai multe detalii,dar poate stia cineva daca se poate intimpla ceva grav daca astept.sper ca nu deranjez cu atatea intrebari dar datorita acestui site am facut primul control la sani.mi-a fost foarte jena dar m-ati facut sa inteleg ca pot aparea probleme grave si asa ca mi-am facut curaj.si tot incurajarilor de pe acest site am facut si primul control la dermato care l-am amanat vreo 3-4 ani.stau cam rau la capitolul asteptare de aceea cer si sfaturi sau pareri inainte.va multumesc frumos.o zi buna sa aveti si multa multa sanatate.la revedere.
Dr. ginecolog mi-a recomadat sa iau Duphaston din ziua a 16-a pana in a 25-a, insa citind prospectul am constatat ca este contraindicat in cazul existentei unor tumori, mai ales la nivelul sanilor. Ar fi indicat sa fac intai o ecografie mamara?
Va multumesc!
Intr-adevar, printre reactiile adverse ale duphastonului poate sa existe o tendinta de dezvoltare a unor tumori ale sanului (ca urmare a stimularii de progesteron) sau chiar la nivelul ficatului.
Da, ar fi bine sa iti faci o examinare echografica mamara si eventual niste teste hepatice.
Numai bine, sanatate!
Multumesc, Alma !
As mai avea o intrebare. Maine sunt programata pentru o ecografie abdominala. I-as putea solicita aceluiasi doctor si o ecografie mamara sau ... spre ce specialist sa ma indrept pentru acest tip de ecografie ?
Eu iti recomand sa mergi la un medic cu specializare radiologie-imagistica medicala si avand competenta in senologie.
Succes! happy
URL de referinţă