Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: transplantul de ficat
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
buna ziua ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informatii despre transplantul de ficat cat de periculos este la ce riscuri se expune pacientul si mar interesa la cat timp dupa operatie isi revine din anestezie adica sa poata vb cu prietenii la telefon si cat dureaza pana merge acasa.tin sa mentionez ca operatia se face in spania. cat de buni sunt medicii de acolo?i sau dat sanse de 70%sa se vindece.sunt acceptabile sansele sau sunt mici si cate ore dureaz operatia.va multumesc anticipat
Iti intelegem ingrijorarea legata de acest transplant, o interventie deosebit de complicata. Nimeni de pe internet nu ar putea sa-ti raspunda la intrebarile tale decat daca vrea neaparat sa iti dea un raspuns. Trebuie sa ai incredere ca totul va fi bine in final. Fara speranta, fara incredere in cei care stiu sa faca acest gen de interventii e foarte greu sa mergem mai departe.
Multa sanatate persoanei pentru care ai pus aceste intrebari!
mulutumesc e vb de logdnica mea astazi a intrat in operatie inca este la ora asta numi pot opri lacrimile si eu nui pot fi alaturi m ar interesa macar daca stie cineva ...cand sa trezeste dupa operatie adica daca dureaza zile sau nu stiu sa stiu cand pot vorbi cu ea pentru ca inca nu am fost anuntat despre evolutie si imi este foarte frica inca o data multumiri si iertare pentru deranj
Dup o operatie atat de complexa, care poate dura cateva ore, va fi dusa la terapie intensiva. Probabil se va trezi din efectul anesteziei generale si al calmantelor administrate dupa cateva ore. Nu stiu daca vei putea vorbi cu ea foarte repede pentru ca totul depinde de regulile foarte stricte de la terapie intensiva unde telefoanele mobile sunt interzise. Cred ca te poti interesa de starea ei si eu nu ma indoiesc ca va fi ok si vei putea vorbi cu ea in scurt timp.