Forum Medical - sfaturi medicale online

Versiunea integrală: Rasp urgent va rog!
În acest moment vizualizezi o versiune simplificată a conţinutului. Vezi versiunea integrală cu formatarea adecvată.
Pagini: 1 2
Buna!sunt noua pe acest forum si am si eu o problema urgenta la care ast o parere.Sapt trecuta am luat antibioticul augmentin pana pe data de 4 aprilie.In acelasi timp am fost si pe stop.vineri,6 apilie,am inceput o noua folie de diane 35 ,a 8a zi dupa menstruatie.Ieri,9 aprilie am avut contact neprotejat(adica nu am folosit alte masuri in afara de pastile deoarece am uitat complet ca am luat antibiotic sapt trecuta).As vrea sa stiu care este riscul de a ramane insarcinata...ast rasp urgent,va rog.
In primul rand te rugam sa renunti la stilul chat care nu este admis pe acest forum! Cum ai dori sa fie estimat riscul de a ramane insarcinata? In procente? Cine crezi ca poate sa faca acest lucru? Daca el nu este zero, inseamna ca exista o sansa sa fii insarcinata si ea sa se materializeze. Prin urmare, intrebarea ta este pur retorica si lucrul cel mai bun este sa iti faci un test de sarcina peste cateva zile si desigur, in continuare, sa nu mai faci greseli! happy
Mai bine nu intrebam.happy) multumesc oricum!happy
Nu trebuie sa te deranjeze o critica ...colegiala! E foarte bine ca intrebi cand te confrunti cu o problema. Sigur, ideal ar fi sa punem intrebari in asa fel incat sa putem primi si un raspuns satisfacator! happy Din pacate, pe forumuri, nu intotdeauna acest lucru este si posibil. Cu siguranta insa, la intrebarile mai mult sau mai putin clare, mai mult sau mai putin retorice, toti cei care apeleaza la forumul nostru vor primi cel putin un sfat, o indrumare. Iar daca raspunsul pare uneori rautacios este pentru ca voi, mai tinerii nostri colegi de forum, sunteti ca niste copii pe care trebuie sa-i mustram din cand in cand.
Multa sanatate si te asteptam sa te alaturi comunitatii noastre si sa ajungi sa ne cunosti mai bine. happy
Am inteles...deci pana la urma ar trebui sa fac un test de sarcina?Am citit pe net ca Augmentin nu diminueaza efectul pilulelor..insa am postat aceasta intrebare si pe alte forumuri si nu inteleg ce ar fi bine sa fac pana la urma.Mi s-a spus ca nu pot ramane insarcinata pentru ca am luat antibioticul in timpul menstruatiei...Nu m-a deranjat "critica"...asteptam si astept in continuare un raspuns sigur daca se poate ...Va multumesc din nou.>big grin<
Draga Anisoara,

Permite-mi sa-ti dau si eu niste sfaturi, in completare la ceea ce foarte bine ti-a spus colegul meu.
Ma adresez tie ca unei prietene, ca de la femeie la femeie.
Cred ca esti tanara, se vede ca ai multe nelamuriri, iar sursele tale de informatie...lasa de dorit (de ex. ca din cauza antibioticului nu poti ramane insarcinata!-gresit!).
Antibioticul poate doar da reactii de tip alergic-anafilactic, iar in primele luni de sarcina efecte teratogene ale produsului de conceptie.
Contraceptivul pe care tu il folosesti, diane 35, corect se administreaza din prima zi a ciclului, dupa care se face o pauza de 7 zile.
Tu pentru ca ai luat Augumentin , ai uitat sa iei contraceptivul si apoi speriata ai luat din ziua a 6-a pana intr-a 9, o folie (adica 21 pastile, ceea ce e ft. mult si nu-ti da nicio garantie).
Dupa aceea ai facut sex neprotejat!
Bine, o sa zici ca toate astea tu le stii, dar sunt niste greseli majore, fie ca esti insarcinata sau nu!
Nu trebuie sa te feresti, doar de o sarcina nedorita, ci si de boli cu transmitere sexuala.

Acum sa iti raspund la ce te doare!
Numai un test de sarcina, efectuat peste cateva zile, poate sa-ti dea un raspuns, dar nu 100% exact (foarte rar testul da erori).
Ca sa-ti raspundem pe forum ar trebui sa stim mai multe despre tine, ca pacienta: de ex. cate zile tine la tine un ciclu menstrual, este regulat, la ce varsta ai avut prima data ciclul, care este viata ta sexuala, care este mostenirea ta genetica si multe altele.Si relatia directa medic-pacient este foarte importanta, daca nu te lamuresti, sau nu ai incredere in testul de sarcina.

Iti doresc numai bine si te mai asteptam cu vesti! happy
Se pare ca tu nu intelegi ce-ti spunem noi!
Daca ai luat contraceptivul corect din prima zi a menstruatiei, nu vad ce rost mai au aceste intrebari.
Augumentinul nu are nicio legatura cu faptul ca poti sau nu sa ramai insarcinata! Este o prostie!
(11-04-2012 12:16 PM)AnaMariaPop a scris: [ -> ]Nu am uitat sa iau contraceptivul...l-am luat corect,nu am sarit niciuna ...nu ati inteles nimic din ce am zis..cum sa iau atatea pastile in 3 zilehappy)) doamne...78 m-am lamurit.happy) ms oricum
(11-04-2012 12:33 PM)Alma a scris: [ -> ]
(11-04-2012 12:16 PM)AnaMariaPop a scris: [ -> ]Nu am uitat sa iau contraceptivul...l-am luat corect,nu am sarit niciuna ...nu ati inteles nimic din ce am zis..cum sa iau atatea pastile in 3 zilehappy)) doamne...78 m-am lamurit.happy) ms oricum

Augmentin este antibiotic.Pe prospectul pilulelor scrie ca ANTIBIOTICUL SCADE EFICIENTA PILUELOR.Cum am uitat ca am luat antibiotic saptamana trecuta ,nu m-am protejat suplimentar.Ce nu se intelege?
Ce a scris Ana mai sus:

Am citit pe net ca Augmentin nu diminueaza efectul pilulelor..
ANTIBIOTICUL SCADE EFICIENTA PILUELOR.

Nu ti se pare ca te contrazici si nu stii ce vrei?
Pagini: 1 2
URL de referinţă