Postează răspuns 

Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tensiunea oscilanta sau emotivitate?
08-01-2016, 02:20 PM
tensiunea oscilanta sau emotivitate?
Buna ziua,haideti sa va spun prin ce trec eu de ceva vreme,detin acasa un tensiometru clasic,cu pompa,sunt asistent medical,deci intradevar stiu sa imi iau tensiunea si singur,chiar mai corect decat multe cadre medicale,care nu respecta unele reguli cum ar fi pozitia mainii,a mansetei etc.

Sa trec la subiect.am trecut prin niste atacuri de panica,am ramas mai emotiv,am o problema cu emotile care le controlez mai greu. Daca imi ia cineva tensiunea inafara de cei din familia mea,aceasta creste pana la valori de 15-16mm in momentul acela simt un fior interior,o agitare,o usoara tahicardie de moment. Mie mi se pare ceva normal atata timp cat corpul meu se confrunta cu sentimentul acela de frica sa mi se ridice brusc tensiunea,daca in urmatoarele minute o iau eu singur cand sunt linistit nu mai e nici o problema,tensiunea se stabilizeaza. Acum vine intrebarea ? Credeti ca este un lucru normal ? pentru ca cadrele medicale sunt gata sa imi dea medicamente,pentru ca in opinia lor eu am o tensiunea oscilanta .. Am uitat sa mentionez ca in general am 12-12,5 cea sistolica cu 5,maxim 6. Dar problema care ma macina mai tare este ca de cateva zile este 9-10 cu 5, am luat tensiunea in diferite momente ale zilei,este la fel,ma simt usor ametit,slabit,nu sunt deshidratat,consum lichide si mananc regulat. Daca ma duc la un cabinet medical sa imi fac investigatii pentru tensiunea asta mica nu rezolv nimic,degeaba zic eu ca am 9-10 cand mi se ia tensiunea si am 13-14-15.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
09-01-2016, 12:02 AM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 09-01-2016 12:05 AM de julie v.)
RE: tensiunea oscilanta sau emotivitate?
Buna seara, xzibit ! happy