Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 1 voturi - 3 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rigevidon !!!
17-08-2013, 08:10 PM
Mesaj: #1
rigevidon !!!
buna ziua...am si eu o intrebare...am inceput pentru prima oara sa iau rigevidon..le-am luat din prima zi de menstruatie si a fost ok acum cand am ajuns la pastilele rosii mi-a venit menstruatia si alalta ieri mi s-a terminat ultima pastila rosie..stiu ca ieri trebuia sa incep un nou blister..dar am uitat...ce pot sa fac in situatia asta? pot sa incep azi? sa iau doua pastile? adica si pe cea de ieri? cea k nr 1 ?
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
17-08-2013, 08:31 PM
Mesaj: #2
RE: rigevidon !!!
Parerea mea este ca ar trebui sa iei tableta corespunzatoare zilei de azi...adica nr. 2!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Mulţumiri acordate de: simonaroxana24
17-08-2013, 09:07 PM
Mesaj: #3
RE: rigevidon !!!
(17-08-2013 08:31 PM)leontina popescu a scris:  Parerea mea este ca ar trebui sa iei tableta corespunzatoare zilei de azi...adica nr. 2!
poi da dar daca nu am luato pe cea cu numaru 1..cum pot sa o iau pe ceea cu nr 2?....
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
17-08-2013, 10:37 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 17-08-2013 10:40 PM de SoulHealer.)
Mesaj: #4
RE: rigevidon !!!
Ia incearca! Pun pariu ca poti! Pastilele astea nu ti le-a prescris un medic? Atat medicul cat si prospectul iti spun ce trebuie sa faci in astfel de cazuri.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Mulţumiri acordate de: simonaroxana24
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)