Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
menstruatie prelungita datorita anticonceptionalelor?
08-03-2013, 01:11 PM
Mesaj: #1
menstruatie prelungita datorita anticonceptionalelor?
Buna ziua! Am mers la un control ginecologic,pt. a cere sa mi se prescrie anticonceptionale. Dupa un set de analize efectuate,mi s-au prescris anticonceptionalele KARISSA.Am luat prima pilula in prima zi de mestruatie,dar azi sunt la a 11-a pilula si menstruatia mea continua(5 picaturi/zi,culoare maronie).Am mers azi la farmacie si am luat Clorocalcin+ergomet fiole (le iau combinate de 3 ori pe zi).Ce se intampla oare cu corpul meu? Este ceva normal?Va rog raspundeti-mi.MUltumesc mult!sad
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
08-03-2013, 10:50 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-03-2013 10:51 PM de Alma.)
Mesaj: #2
RE: menstruatie prelungita datorita anticonceptionalelor?
Nu cred ca este ceva in neregula cu corpul tau. Avand in vedere ca abia ai inceput sa iei anticonceptionalele (sper ca din prima zi de menstruatie , in fiecare zi la aceeasi ora) organismul are nevoie de o perioada de a se obisnui cu aceasta schimbare.Cine ti-a recomandat sa iei Clorocalcin si ergomet?
Daca situatia nu intra in normal si apar stari de disconfort ca greturi, varsaturi, sau alte simptome, ar fi bine sa informezi medicul, poate trebuie sa-ti schimbe AC.

Piatra de încercare a caracterului omenesc este timpul. (Menander)
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)