Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Visanne endometrioza (chist)
16-05-2019, 04:15 PM
Mesaj: #1
Bug Visanne endometrioza (chist)
Buna ziua,
Am luat 3 luni tratamentul cu Visanne ( am avut un chist de 5cm care a dispărut la o luna după tratament). Am intrerupt tratamentul acum o luna și nu mi-a venit ciclul. M-am îngrășat 6kg și nu am reușit sa slăbesc deși fac sport și mănânc mai sănătos. Faptul ca nu reușesc sa slăbesc are legatura cu faptul ca nu mi-a venit menstruația?
Imi voi reveni după ce imi va apărea menstruația?
Aștept un rasp va rog.
Mulțumesc!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
16-05-2019, 05:26 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 16-05-2019 05:37 PM de ElenaM.)
Mesaj: #2
RE: Visanne endometrioza (chist)
Lipsa menstruatiei poate avea legatura cu tratamentul (daca ai exclus sarcina), la fel si cresterea ponderala. Daca nu slabesti in urmatoarele 2 luni trebuie sa investighezi tiroida (tsh, ft4, ft3) iar daca menstra nu apare nici luna urmatoare consulta ginecologul.

Nu sunt medic, doar iubita lui Hashimoto...
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)