Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TVP e sinus transvers stang
05-07-2017, 09:21 PM
Mesaj: #1
TVP e sinus transvers stang
Buna seara. In 2013 dupa a doua nastere prin cezariana a 4 a zi de lauzie am suferit o tromboza de sinus transvers stang urmat de 2 crize de epilepsie secundara grand mal. Acum sunt pe tratament anticoagulant cu sintrom si tratament antiepleptic cu Levetiracetam 500 mg /zi. Saptamana trecuta am facut Eeg-ul. Dr neurolog a zis ca rezultatul eeg e bun si mi-a recomandat sistarea tratam cu Levetiracetam. Avand in vedere faptul ca de atunci din 2013 nu am mai avut crize epileptice. As dori o parere in legatura cu sistarea trat. Se poate sa imi reapara crizele daca intrerup tratamentul?
Astept un raspuns.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
05-07-2017, 10:23 PM
Mesaj: #2
RE: TVP e sinus transvers stang
Daca asa ti-a recomandat medicul specialist, nu vad de ce nu ai incredere in recomandarile lui. Cum am putea noi sa stim daca mai pot aparea sau nu manifestarile epileptice?!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)