Postează răspuns 

Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sex neprotejat
23-04-2018, 02:13 PM
Exclamation Sex neprotejat
Bună ziua,

Sâmbãtã am avut relatii cu sotul meu..4 neprotejate..( ejaculand in interior winking )...
Mentionez ca imi monitorizez perioada, ovulatia... Si pe 22 se presupune ca ar fi trebuit sa am ovulația...
Am luat prima pilula de postinor , si pe cea de a doua la intervalul de fix 12 ore....sangerari nu am avut si nici un alt efect advers...
Exista totusi risc de sarcină??
Multumesc!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
24-04-2018, 09:43 AM
RE: Sex neprotejat
Daca ne gandim ca nici o metoda contraceptiva nu e sigura 100% atunci exista riscul unei sarcini

Nu sunt medic, doar iubita lui Hashimoto...
24-04-2018, 02:35 PM
(24-04-2018 09:43 AM)ElenaM a scris:  Daca ne gandim ca nici o metoda contraceptiva nu e sigura 100% atunci exista riscul unei sarcini

Nu m ai ajutat cu nimic...mi ai adus la cunostinta ceea ce deja stiam...aveam nevoir de un raspuns concret...avand in vedere ca am detalii clare batting eyelashes
24-04-2018, 03:31 PM
Si cum ai fi dorit sa te ajute raspunsul, Roxana? Ti-a raspuns foarte clar, ca da, exista risul unei sarcini daca nu folosesti mijloace contraceptive. Ce ai fi vrut sa stii in plus? Cat este acest risc in procente? Uite iti spun eu: intre 0 si 100%! M-a amuzat chestia cu detaliile clare! happy
24-04-2018, 03:51 PM
(24-04-2018 03:31 PM)SoulHealer a scris:  Si cum ai fi dorit sa te ajute raspunsul, Roxana? Ti-a raspuns foarte clar, ca da, exista risul unei sarcini daca nu folosesti mijloace contraceptive. Ce ai fi vrut sa stii in plus? Cat este acest risc in procente? Uite iti spun eu: intre 0 si 100%! M-a amuzat chestia cu detaliile clare! happy

Asa tare?... Ce dragut
A fost un 'accident'... Si da...ai necunoscute, rezolva ecuatia- ceva gen