Postează răspuns 

Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Please ajutatima - sufar de deshidratare si dereglare de electroliti
06-06-2018, 12:54 PM
Please ajutatima - sufar de deshidratare si dereglare de electroliti
Buna ziua ma numesc ludmila 37 de ani si de 2 ani sufar de deshidratare si dereglare de electroliti...a inceput totul dupa deuretice administrate pe termen lung si a pus capac o injectie de furasemid in vena...asta dupa o alergie...aici in chisinau am vazut peste 30 de medici toti au pus diagnoze diferite dar cu deshidratarea nu mau ajutat nimenj...am pierdut orice speranta...simptome piele uscata oboseala accentuats, tremor de muschi.crampe si spazme musculare, puls accelerat cind prea mic, urinari dese ba uribez putin de tot..transpiratii...o stare generala fd rau...va rog din suflet cine a mai trecut prin asa ceva ajutatima unde pot sa merg sa ma ajute si pe mine ?sau daca sunt medici care ma pot ajuta va rog macar cu o recomandare...va rog ca nu mai pot sta asa...la noi la chisinau nu mai am nici o speranta!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
06-06-2018, 01:37 PM
RE: Please ajutatima - sufar de deshidratare si dereglare de electroliti
Ar trebui sa mergi la Iasi sa te internezi la spitalul judetean de urgenta pentru investigatii amanuntite si tratament de rehidratare. Cauzele deshidratarii sunt multiple. Pana la descoperirea cauzei trebuie sa iei niste saruri (ar trebui sa se gaseasca la farmacie) folosite la deshidratarile provocate de enterocolite acute. Nu ai spus ce diagnostic ti s-a pus si de ce ai luat diuretice (furosemid!!)
06-06-2018, 05:55 PM