Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PALPITATII
02-03-2012, 09:22 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-03-2012 09:25 PM de faneh.)
Mesaj: #1
PALPITATII
NA SEARA APELEZ LA VOI IN SPERANTA CA MA VETI PUTEA AJUTA AM SUFERIT UN INFARCT IN 2010 LA CARE AM AVUT SANSA SA AM O INTERVENTIE IN 3 ORE STENT
MA SIMT RELATIV BINE DAR CE MA SUPARA ESTE FAPTU CA AM PALPITATII TOT TIMPU NU SINT MULTE DAR LE PERCEP CA CEVA DEZASTRUOS MENTIONEZ CA TRATAMENT .DIMINEATA 1/5 NEBILET +PREDUCTAL.PRANZ PLAVIX+ASPENTER PE CARE MOMENTAN LA M INTRERUPT.SEARA CRESTOR 5+PREDUCTAL MEDICU CURANT IMI ZICE CA PROBABIL O SA LE AM TOATA VIATA DAR NU CRED CA LE MAI SUPORT MULT TIMP
VA ROG DACA MAPOATE CINEVA INDRUMA CUM SA SCAP DE ELE
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
02-03-2012, 10:10 PM
Mesaj: #2
RE: PALPITATII
Salut Faneh ! Din pacate, multe persoane trecute printr-un infarct miocardic ramin cu diferite sechele, printre care si aritmiile de diverse tipuri. Stii probabil ca acestea nu pot fi lecuite cu medicamente, ci doar prin ablatie. Situatia ta este insa mai speciala: dat fiind faptul ca esti stentat nu stiu daca poti fi supus ablatiei. Ar trebui sa consulti un cardiolog-electrofiziolog, ar fi cel mai indicat sa-ti spuna daca poate sau nu interveni pe o astfel de inima.
Daca raspunsul va fi negativ, ar trebui reconsiderat tratamentul actual si introdus un medicament care macar sa mai taie vehementa acelor palpitatii pe care le ai.
Plavixul de ce l-ai intrerupt? A fost indicatia medicului sau ai procedat de la sine putere ?
Am rugamintea ca pe viitor sa scrii cu litere normale, este obositor si greu citibil scrisul cu litere mari.
Multumesc si-ti doresc sanatate !
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
02-03-2012, 10:19 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-03-2012 10:20 PM de SoulHealer.)
Mesaj: #3
RE: PALPITATII
In primul rand te rugam sa reeditezi mesajul. Nu se admite scrierea cu majuscule in stilul chat, fara respectarea regulilor gramaticale de baza.
Poti sa ne spui cum reusesti sa imparti un nebilet in 5 parti, el fiind marcat pentru a se utiliza cel putin un sfert de tableta de 5 mg? Luand doar 1/5 dintr-o tableta de nebilet nu te poti astepta sa aiba cine stie ce efect, el fiind un betablocant foarte selectiv. Nu inteleg de ce ai intrerupt tratamentul recomandat.
Cred ca trebuie sa schimbi medicul curant care a facut astfel de predictii. Mergi la unul care sa iti recomande purtarea unui holter ECG de 24 de ore pentru a vedea ce fel de extrasistole (palpitatii) ai. Posteaza apoi un ECG pentru a ne face o idee asupra urmelor lasate de infarct. Mai presus de toate, nu intrerupe tratamentul pana cand o noua evaluare a starii inimii nu va fi facuta de un cardiolog si nu se va recomanda eventual un alt tratament mai bun sau mai adecvat starii tale actuale.
Multa sanatate.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
03-03-2012, 02:15 AM
Mesaj: #4
RE: PALPITATII
In urma infarctului a ramas o cicatrice care, probabil, determina un circuit ce genereaza o aritmie, de aceea avand si acele palpitatii. Cum spunea SH cel mai bine ar fi sa nu iti schimbi medicatia asa, dupa parerea ta proprie, si sa te adresezi unui cardiolog ce face si electrofiziologie cardiaca.

PORTAL MEDICAL: http://www.medical-bucuresti.ro
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-01-2014, 08:28 PM
Mesaj: #5
RE: PALPITATII
Buna seara,

In luna septembrie 2013 am inceput sa am extrasistole ventriculare (in medie 3000 la 24 de ore). EKG - ul nu a aratat niciodata semne de angina. Dar in luna noembrie am facut un cardio-ct si s-a gasit ca am artera coronara dreapta stenozata in proportie de 90%. In 2 decembrie mi s-a montat un stent. O perioada nu am mai simtit aritmia dar de cateva zile au reinceput palpitatiile pe care le suport greu. Fac tratament cu nebilet 5mg/zi, plavix 75mg/zi, aspenter 75 mg/zi, tezeo 40 mg/zi, controloc 40 mg/zi, lexotan 3 comprimate pe zi, xanax 3 comprimate pe zi si imovane 1 comprimat seara.
Am facut 2 monitorizari cu holter dupa montarea stent-ului. Extrasistolele ventriculare continua sa apara desi la ultimul holter au scazut la aproximativ 2000 la 24 de ore.
Este normal sa se mentina aritmia?
Si mai am o problema. Am citit pe net ca Plavix are foarte multe efecte secundare. Este obligatoriu sa iau Plavix? Nu exista alternativa mai putin nociva?
Va multumesc.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-01-2014, 09:28 PM
Mesaj: #6
RE: PALPITATII
Despre extrasistole, intr-adevar, ele pot continua chiar si dupa rezolvarea problemei coronariene. Depinde de care sunt, unde sunt generate si din ce motiv.
Incearca sa ajungi la un control la un cardiolog care face si electrofiziologie.
Despre Plavix sa nu iei medicatie decat la sfatul unui medic specialist. Daca vrei sa schimbi ceva discuta cu cel care ti-a recomandat medicamentele.

PORTAL MEDICAL: http://www.medical-bucuresti.ro
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-01-2014, 10:24 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 27-01-2014 10:56 PM de Arm-Med.)
Mesaj: #7
RE: PALPITATII
Am fost la un aritmolog. Mi-a schmbat nebilet cu ritmonorm dar dupa 3 zile am facut un episod hipertensiv 190-120 si tahicardic 120. Medicul curant s-a suparat si mi-a spus ca aritmologul nu stie e face...ca nu se da ritmonorm la pacienti cu boala coronariana.
Extrasistolele sunt de tip ventricular, cu rare episoade de bigeminism. Nu apar cuplete. Medicul afirma ca sunt generate de un sigur focar ectopic. Am uitat sa mentionez ca mai am un bloc AV de gradul 1 si prolaps de valva mitrala cu regurgitare de gradul 2.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-01-2014, 11:02 PM
Mesaj: #8
RE: PALPITATII
Adevaru-i ca rhytmonorm-ul nu se prea combina cu boala coronariana, corect.
Dar eu ziceam sa mergi la un electrofiziolog ca sa vezi daca extrasistolele tale nu s-ar putea ablata. Ca daca reuseste ablatia chiar daca sa nu le suprime complet, dar macar sa le reduca semnificativ atunci scapi de medicatia antiaritmica si ti-ai rezolvat si problema.

PORTAL MEDICAL: http://www.medical-bucuresti.ro
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)