Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
05-01-2013, 12:38 AM
Mesaj: #1
Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
Buna,

Am luat fara intrerupere timp de un an Logest. Deoarece ultimele luni mi-a venit menstruatia inchisa la culoare si putina, ginecologul mi-a recomandat pauza 3 luni si schimbarea pilulei. Problema este ca am avut deja doua menstruatii care au durat cam mult si am avut si o sangerare intermenstruala destul de abundenta. Care ar putea fi cauza? Este normal asa ceva dupa intreruperea Ac?
Precizez ca inainte de a incepe cu Logestul am facut o pauza tot de 3 luni (luasem Yaz inainte) si menstruatia mi-a venit perfect.
Va multumesc anticipat
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
05-01-2013, 01:01 AM
Mesaj: #2
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
Dyndy, sint posibile tot felul de "dezordini" (cantitate,culoare,durata,consistenta) la schimbarea anticonceptionalelor, pina la readaptarea organismului cu cele noi. Totul e sa nu dureze/repete prea mult timp. Daca lucruile nu se normalizeaza, fa o vizita doctorului !
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
05-01-2013, 08:59 AM
Mesaj: #3
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
Dar eu acum sunt in acea pauza de 3 luni, inca nu am inceput noile pilule, si in aceasta pauza am problemele acestea. Stiu ca dupa ce reincep pilulele va fi ok, dar ma ingrijoreaza ca nu am o menstruatie fara probleme acum cat sunt in pauza. La ginecolog am fost in noiembrie si nu a gasit nimic in neregula la control.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
05-01-2013, 05:23 PM
Mesaj: #4
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
Am inteles, scuze ca nu m-am exprimat destul de clar, in sensul ca "dezordinile" de care-ti pomeneam pot cuprinde si exact aceasta perioada de intrerupere. Organismul face eforturi de readaptare la productia proprie, naturala, de hormoni, de aici cele doua menstre, respectiv hemoragia intermenstruala de care vorbeai.
Iti pot relata propria experienta, ce-i drept indepartata in ani, cind noi ne procuram anticonceptionale (ce se nimerea) la preturi astronomice, din Ungaria, prin contrabanda transfrontaliera.
S-a intimplat sa ramin descoperita de citeva ori pentru luni de zile, pina reuseam sa gasesc un nou "lot". Ei bine, in acele luni de pauza se instala HAOSUL TOTAL, atit in cazul meu, cit si al prietenelor mele. Calendar pur si simplu nu mai exista. Problema nu putea fi discutata decit daca aveai un medic binevoitor si de mare incredere, eram cu totii pasibili de puscarie (era in vigoare criminalul decret de care probabil doar mamica ta isi mai aminteste) !!!
In cele din urma o doctorita intimplator cunoscuta la o partida de tenis ne-a facut lumina in cap, explicindu-ne mecanismul de functionare a pastilei si restabilirea ordinii dupa intreruperea ei.
Sugestia mea ar fi totusi ca daca se mai ivesc noi hemoragii peste normal sa discuti problema cu medicul.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
05-01-2013, 06:46 PM
Mesaj: #5
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
mersi mult pentru raspuns. luna asta am de gand sa fac si niste teste de ovulatie sa vad daca se pozitiveaza. a fost si greseala mea ca am inceput cu Logest dupa ce mi-a fost foarte bine cu Yaz.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
05-01-2013, 07:53 PM
Mesaj: #6
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
Dyndy draga, parerea mea este sa revii la AC-ul cu care ti-a mers cel mai bine, fireste !
Noi abia dupa muuuulti ani, o data cu libera circulatie a informatiilor am aflat - siderate - la ce riscuri ne-am expus. AC-ul pe care-l procuram cel mai des avea un continut hormonal dozat pentru ...elefanti !!!
Unde mai pui ca eram toate fumatoare (eu si cu o serioasa boala cardiaca inca nediagnosticata atunci), riscul tromboembolic era imens ! Puteam s-o patim urit de tot, noroc ca am avut...noroc ! laughing
Sa-ti fie bine si fii precauta !
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
07-02-2013, 02:33 AM
Mesaj: #7
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
BUNA .SUNT NOUA AICI DAR AM NEVOIE URGENTA DE UN SFAT.MI S-A DESCOPERIT UN CHIST PE OVARUL DREPT DE 5 CM DAR PT CA ERA SEROS DNA DOCTOR MI-A RECOMANDAT QLAIRA.DAR DUPA TREI LUNI DE PASTILE,ACUM MI-A VENIT CICLU NORMAL,CU 2 ZILE MAI DEVREME DAR A TINUT 3 ZILE DAR FOARTE PUTIN.DUPA 2 SAPT,MAI EXACT PE 24 IAN MI-A VENIT IAR SI M-A TINUT PANA PE 6 FEB,CU DURERI CUMPLITE SI ABUNDENTA.PROBLEMA MEA ESTE CA AM TERMINAT PILULELE LUNI SI MARTI TREBUIE SA IAU IAR.CE FAC???IAU IN CONTINUARE SAU ASTEPT PANA PE 24 SA VAD DACA IMI VINE???CE FAC???AJUTOOOOR VA ROG
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
07-02-2013, 07:14 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 07-02-2013 07:26 PM de Alma.)
Mesaj: #8
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
Luati in continuare pana la data cand trebuie sa vina menstra.Celalat ovar este fara probleme?
Daca nu vine menstra faceti un test de sarcina.
Apoi nu ar fi rau sa treceti pe la medicul curant pentru un examen clinic, o discutie privind starea dvs. si eventual niste investigatii.
Numai bine!

Piatra de încercare a caracterului omenesc este timpul. (Menander)
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
 Mulţumiri acordate de: carmencita
08-02-2013, 12:29 AM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 08-02-2013 01:03 AM de uliana.)
Mesaj: #9
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
da,celalalt ovar e perfect.cu medicul curant e mai greu,sunt in italia si costa destul de mult.era urgent pt ca nu stiam ce sa fac cu pilulele.am fost in decembrie la doctor si sarcina nu e,iar contact sexual am avut abia acum in ian.multumesc di suflet.multe felicitari pt ce faceti aici.pe curand
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
21-02-2013, 01:17 PM
Mesaj: #10
RE: Menstruatie dupa oprirea anticonceptionalelor
Timp de un an jumate am luat si eu Logest pana in noiembrie 2012.Prima menstruatie a venit la 28 de zile si a durat tot cat dura si in timp ce luam pilule(3-4 zile) doar ca abundenta a fost mai mare si binenteles ca si culoarea s a schimbat.Luna trecuta mi a venit la un interval de 37 de zile si m a tinut mai mult..iar luna asta au trecut deja 35 de zile si nu a venit "mosul":21:....Intrebarea mea este....daca dupa ce renunti la pilule, efectul acestora inca isi mai face simtita prezenta mai mult timp dupa ce le intrerupi?Ne dorim sa facem si noi un bebe si putem spune ca am intrat in"program",dar sincer mi as dori sa nu treaca prea mult timp pana sa se intample minunea..pentru ca e cam greu sa astepti cu nerabdare raspunsul si sa constati ca in fiecare luna iti vine cealalta "minune"(menstruatia)sad
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)