Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Matreata excesiva in continuare dupa folosirea Ducray
25-01-2021, 07:55 PM
Mesaj: #1
Matreata excesiva in continuare dupa folosirea Ducray
Am folosit Ducray Kelual DS doua saptamani in care m-am abtinut cu greu sa nu ma scarpin si matreata si cojile pareau sa dispara, dar nu au disparut si macarimile a inceput sa fie suparatoare. Mereu am avut probleme cu matreata, am de curand si in sprancene. E momentul sa vad un dermatolog sau sa mai incerc acest sampon sau altul?
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
25-01-2021, 09:09 PM
Mesaj: #2
RE: Matreata excesiva in continuare dupa folosirea Ducray
Cauta un sampon cu seleniu, denumit SELSUN. Cred ca e mult mai eficient in combaterea matretei si a dermatitei seboreice. Daca nici asta nu te ajuta mergi la dermatolog.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)