Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Insomnie
07-04-2018, 12:31 AM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 07-04-2018 12:37 AM de Rek.)
Mesaj: #1
Insomnie
Buna seara tuturor!

Bunicul meu are varsta de 60 de ani. Este diagnosticat cu cancer pulmonar cu metastaza la ficat (diagnosticul fiind Tumori Neuro-Endocrine).

Starea lui in general este destul de buna, pentru un bolnav cu aceasta boala, insa de cateva zile are insomnii si el spune ca datorita spasmelor musculare (sta linistit si ii "sare" mana sau piciorul in sus). Doctorul oncolog i-a recomandat sa ia acest medicament, Gerodorm. Problema este ca el ne-a spus ca e un medicament pe baza de plante ce nu produce reactii adverse, ulterior eu am citit ca este defapt un sedativ / somnifer. Prima noapte cand a luat o jumate de pastila, a dormit relativ bine. Insa a2-a seara a inceput sa aiba aceste simptome: Diaree, slabiciune, confuzie si abia ajutat se poate ridica din pat. In picioare nu prea poate deloc. Am decis sa nu ii mai dau si starea lui se mai imbunatatea cat de cat (au trecut cam 20 de ore de la ultima administrare). Insa in seara asta a insistat sa ii dau o jumate pentru ca nu poate dormi. I-am mai dat una si i-au revenit simptomele, insa de data aceasta fara diaree. Are o stare generala de slabiciune si doarme aproape continu. Daca se trezeste si vrea sa se ridice, pur si simplu adoarme instant. Precizez ca inainte de toate astea, se ridica si mergea singur la baie. In concluzie, este vina gerodormului pentru aceste simptome? Citostatice nu face inca, doctorul nu stia exact ce tip de cancer are. A trecut aproape un an intreg numa' prin analize fara tratamentul oncologic. Abia acum va urma sa faca un cistostatic numit "Octreotide", dupa ce ii s-a pus diagnosticul de "tumori neuro-endoctrine".

Va multumesc! Imi cer scuze pentru greselile gramaticale.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
07-04-2018, 03:30 PM
Mesaj: #2
RE: Insomnie
Gerodorm nu este deloc un medicament pe baza de plante! Este din clasa benzodiazepinelor si are o sumedenie de contraindicatii, mai ales la cei cu starea generala alterata. Trebuie discutat cu medicul pentru alta optiune legata de inducerea somnului, printr-un hipnotic dedicat acestui scop. Probabil ca medicul oncolog a vrut sa rezolve 2 probleme deodata, elimnarea starilor de agitatie si inducerea unui somn profund. E clar ca trebuie schimbat Gerodormul.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
21-04-2018, 01:07 AM
Mesaj: #3
RE: Insomnie
Multumesc pentru raspuns, intradevar si-a revenit a2-a zi dupa ce am intrerupt administrarea cu acea pastila. Imi pierdusem parola si nu am avut acces la mail sa o recuperez, acesta fiind motivul pentru care nu am mai raspuns. Acum are din nou o problema, insa voi deschide un topic nou. Imi cer scuze, insa sunt total nedumerit, intr-un cat nu m-am mai confruntat niciodata nu asa ceva.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)