Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 11 voturi - 4 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Extrasistole
26-10-2009, 10:00 PM
Mesaj: #41
RE: Extrasistole
Buna armmdt! Nu am mai postat demult deoarece am tot asteptat sa merg mai intai la dl. profesor si abia apoi am vrut sa-ti spun ce s-a intamplat. Se pare ca trebuie sa mai astept putin. In ultimele zile m-au atacat esv-urile cu forte inzecite. Nu stiu ce le-a starnit asa, cert este ca, in timpul zilei nu prea le am insa cand ma pun in pat e JALE! Nu pot sa stau decat pe spate. Cand ma intorc int-o parte sau alta, incepe inima sa-mi bata cu putere si sa faca "salturi". Cum ma intorc pe spate, totul inceteaza de zici ca n-am avut nimic. La fel se intampla cand ma aplec spre fata. De 3 zile sunt numai cu Distonocalm ca altfel nu mai pot. Ce crezi, de ce doar in anumite pozitii apar? Multumesc pentru raspuns!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
26-10-2009, 10:18 PM
Mesaj: #42
RE: Extrasistole
Din cauza influentei sistemului nervos vegetativ (simpatic si parasimpatic).
De ce trebuie sa mai astepti?

PORTAL MEDICAL: http://www.medical-bucuresti.ro
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
26-10-2009, 10:23 PM
Mesaj: #43
RE: Extrasistole
Prietena mea (este sefa de catedra macrobiologie - UMF ) a fost bolnava si nu a fost la cursuri, prin urmare nu s-a intalnit cu dl. profesor. Maine imi va spune cand va putea sa ma vada (dl. profesor)
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
26-10-2009, 10:26 PM
Mesaj: #44
RE: Extrasistole
Succes si sa ne tii la curent! Daca nu poate prietena ta spune-mi mie si incerc eu sa te ajut.

PORTAL MEDICAL: http://www.medical-bucuresti.ro
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
26-10-2009, 10:35 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 26-10-2009 10:45 PM de mariusa.)
Mesaj: #45
RE: Extrasistole
Multumesc mult! Sper sa revin cu vesti bune. Numai bine!
Am uitata sa intreb ceva: daca in urmatoarele zile voi lua cate 1/2 Distonocalm/zi ar fi vreo problema (pana voi merge la dl. profesor)? Niciodata nu am luat mai mult de 1/2/zi insa se intampla extrem de rar sa am nevoie, insa acum...Am inteles ca da dependenta.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
26-10-2009, 11:54 PM
Mesaj: #46
RE: Extrasistole
Buna seara tuturor !
mariusa , eu am luat vreo doua saptamani distonocalm ( 1/zi) , tot din cauza esv-urilor , si n-am simtit acea dependenta de care spui !
Bine , poate ca nu a fost durata atat de mare incat sa ajung la asta ;
cert este ca ma linisteam , si ori nu mai faceam esv , ori le faceam dar extrem de diminuate atat in intensitate cat si ca numar !
Sa ne spui ce-ai mai facut !
Multa sanatate !
Te salut si pe tine , armmdt !
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-10-2009, 09:41 PM
Mesaj: #47
RE: Extrasistole
Multumesc pentru raspuns Julie V! Cum mai esti? Daca-ti mai amintesti, am schimbat impresii pe topic-ul esv-istilor de pe Romedic. Am renuntat sa mai postez deoarece se pare ca acolo este loc doar pentru "vedete". In sfarsit, aici am gasit si raspunsuri competente la problema mea si sfaturi avizate. Iti doresc multa sanatate!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-10-2009, 09:53 PM
Mesaj: #48
RE: Extrasistole
Salutare tuturor! happy
Mariusa, daca vrei doar sa te mai calmezi, sa reduci stresul cauzat de extrasistole, poti incerca sa iei chiar si niste Xanax (2-3 pastile de 0,25 pe zi). Poti lua chiar la nivel de luni de zile, nu-s probleme. Doar ca ai nevoie de o reteta, altfel nu-l poti cumpara (sau de pile la farmacie tongue)
Iar distonocalm, daca preferi, poti sa iei linistita o pastila pe zi la nivel de 2-3 saptamani. Dependenta apare la concentratii mari luate perioade indelungate.

PORTAL MEDICAL: http://www.medical-bucuresti.ro
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-10-2009, 10:09 PM
Mesaj: #49
RE: Extrasistole
Am incercat cu Xanax , Serlift, s.a. chiar la debutul esv, deoarece medicii credeau ca este mai mult o manifestare la stres. Din pacate (sau din fericire) m-am simtit foarte rau dupa 2 zile de tratament asa ca l-am abandonat. Cel mai bine ma simt cand iau Distonocalm (1/2 pastila), parca se mai linistesc si esv-urile, dragele de elebig grin
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
27-10-2009, 10:16 PM
Mesaj: #50
RE: Extrasistole
Pai continua cu Distonocalm, poti lua chiar o pastila intreaga. Dar nu prelungi situatia prea mult.

PORTAL MEDICAL: http://www.medical-bucuresti.ro
Vizitează site-ul acestui utilizator Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 6 Musafir(i)