Postează răspuns 
 
Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ce sa fie oare??Sindromul SIBO ?
02-08-2018, 05:35 PM (Acest mesaj a fost modificat ultima dată: 02-08-2018 05:38 PM de Sienna.)
Mesaj: #1
Ce sa fie oare??Sindromul SIBO ?
Bună ziua
Sunt o utilizatoare a acestui forum de la categoria Extrasistole,dar acum ma confrunt cu o anumita condiție foarte ciudată.
În urma unei anxietate cauzate de extrasistole,a numeroase investigatii, toate ok privind inima, am început un tratament cu sertralina,f rau tolerat în prima săptămână, cu o doză f mica de 25 mg,ulterior stabilizat cumva la 35 mg pentru 3 săptămâni, am căpătat niste reacții gastrointestinale f ciudate.Pe parcursul a 3 săptămâni s-au ameliorat cumva,însă cand am crescut doza la 50 mg au reapărut în forță.
Deoarece,acestea au intensificat foarte mult extrasistolele am întrerupt urgent tratamentul acum 10 zile.
De atunci am sperat în fiecare zi ca vor trece,însă s-au înrăutățit ceea ce ma face sa cred ca nu sertralina este cauza.
Datorită faptului că la analizele de sânge ă apărut o carență de Potasiu si magneziu,care se stie ca sunt determinante pentru extrasistole,am început să urmez o suplimentare cu urmatoarele:magneziu,potasiu,complex B,Taurina,coenzyme Q10,care,mi-au dat energie începând chiar sa alerg si sa ma simt f bine.
Totodată, am început să mănânc multe banane zilnic si salate verzi,precum și marea mea pasiune păcătoasă si anume pufuleti Gusto,în cantități foarte mari.Deasemeni,pentru digestie am luat enzime digestive,ceaiuri de fenicul,menta .
Simptomele actuale sunt astfel:imediat după masă și chiar intre mese niste mișcări f ciudate ale părții de jos a abdomenului,si nenumărate,aproape continue parțuri zgomotoase si ff urat mirositoare.Este o senzație ca si cum ceva fierbe în intestine si se elimina printr-o flatulenta puternică și cumva fierbinte.
Sa fie vreun microb?sa fie alimente nedigerate sau incapacitatea de a fi digerate de organism?
Dureri de stomac nu am,iar scaunele la început dese si moi acum s-au stabilizat cumva la 1-2 zi,fără a fi deoarece.
Astăzi am dus proba de scaun la analize ptr Pylori,coproparazitologic si proba de digestie.
Mentionez ca acu 3 luni la analiza de scaun si hemoragie oculte au iesit rezultate ok,iar la sânge H Pylori usor pozitiv.Chiar dacă se va confirma,as incerca un tratament naturist pentru Helicobacter deoarece am auzit caci după un cocktail de antibiotice se scapa temporar sau chiar deloc.Deja la mine sistemul digestiv este puternic afectat,nu stiu daca acest Helicobacter este cauza ,printre manifestări trebuind să am si dureri stomacale pe care,multumesc lui Dumnezeu,nu le am.
De cand cu problemele digestive,extrasistolele care se redusesera considerabil în urma aportului de minerale au reaparut foarte frecvente,probabil datorită legăturii Roemheld si a incapacității de absorbtie a mineralelor pe care le iau.
M-am gândit la un sindrom de colon iritabil sau Sibo,despre care am inteles ca are astfel de manifestări,datorită suprapopularii intestinului subtire cu bacterii..
Orice gând si sfat e binevenit!
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
02-08-2018, 08:56 PM
Mesaj: #2
RE: Ce sa fie oare??Sindromul SIBO ?
Ar trebui sa mergi la un gastroenterolog caruia sa ii povestesti despre manifestarile pe care le ai. Renunta la alimentele care iti creeaza disconfort, te baloneaza sau iti provoaca flatulenta prin procesele de fermentatie intestinala. Renunta la pufuleti si la taurina!!. Au destul de mult sodiu si acesta este un mineral care in exces, favorizeaza tulburarile de ritm cardiac. Renunta la dulciurile concentrate si la lactatele ce contin lapte de vaca. Verifica nivelul vitaminei D. Alte analize utile ar fi antigen giardia si antigen HP din materiile fecale. Problemele digestive pot fi rezultatul unei depresii netratate cum trebuie, sau anxietatii.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
02-08-2018, 10:01 PM
Mesaj: #3
RE: Ce sa fie oare??Sindromul SIBO ?
Multumesc Soulhealer
Voi merge la gastroenterolog,momentan este în vacanță, cred ca am si o malabsorbtie deoarece am cam slabit desi am mâncat si luat si vitamine.
Astăzi desi am mâncat doar fiert,morcovi si pui,după mese aceleași reactii groaznice,dar cred ca durează ceva până s se stabilizeze.Nici nu stiu daca exista testul de depistare a bacterilor rele în intestinul subtire în Romania(cică e f simplu,se suflă si se măsoară hidrogenul din respiratie).Ciudat este că e ca o reacție continua în intestinele mele,chiar dacă mananc sau nu...Poate fi o reacție adversă pentru ca am întrerupt Sertralina oare?
Pylori nu ar trebui să dea si scaune moi si scaune stomacale?
Am luat azi Kreon 10000 si Pe bebe,voi continua
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
03-08-2018, 10:40 PM
Mesaj: #4
RE: Ce sa fie oare??Sindromul SIBO ?
Aceleasi simtme le-am avut si eu ,cu balonari ,miscari deranjante la stomac , gaze ,etc . In momentul balonarilor aveam palpitatii si reflx , mentionez ca am si hernie hiatala , depistata la endoscopie.
Am schimbat modul de alimentatie si am rezultate f f bune . Nu mai maninc ciorbe cu legume pt ca acelea fermenteaza , mai ales daca maninci 3-4 zile din ia ,nu mai maninc fructe dupa masa ,ci dupa 2-3 ore si nu in cantitati mari , 1-2 banane pe zi nu-mi lipseste intre mese , si tot ce maninc pun intr-un castronel mai mic decit inainte , cartofii produc fermentatie f mare . Friptura la gratar nu lipseste , pestele ,orzul, fasole pastai, brinza ,dimineata ciai cu cereale si o lingura de miere intr-un castron, fara prajeli si ulei ( untura) se gateste acum la mine in casa , nu mai maninc dulciuri care fac cel mai mult rau la intestine si maresc triglceridele , fara alcool cafea si tigari .
Cautat sa maninc piine f putina, toata mincarea pregatit in ziua aceia eventual ce ramine si a 2 zi , fac multa miscare inclusiv gimnastica dimineata 1/2 ora.
Găseşte toate mesajele acestui utilizator
Citaţi acest mesaj într-un răspuns
Postează răspuns 


Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)